och så dagen :P

Jag var pigg idag igen :D..nu har jag varit pigg hela dagen i två dagar! det har typ aldrig hänt förut på en skolvecka :P...jag vaknade tillochmed kl 6 och kunde sova ut en timme :)

sen smsa Daniella mig och undra vart jag var..visade sig att hon hade tagit fel på tiden, trodde att vi började 8.20 fast vi börja 9 så hon blev vääldigt tidig ;)

iaf..första lektionen var grafisk C.. vi typ visade våra omgjorda reklambilder (vi skulle göra om diskriminerande så dom inte var det längre)..sen hade vi en liten genomgång av photoshop, lärde oss ettn jättebra tips för friläggning :).. och fick göra nån bild..min blev fett ful:P

sista lektionen var naturkunskap..hade typ genomgång av ekologi och fick svara på frågor..alla gick hem förutom jag + 4 andra :)..sen gick jag upp till biträdande rekorn och ville anmäla mig till Engelska C..jag får ta bort historia då! :D:D:D men..jag trodde det var ett kärnämne?..aja...om jag får ta bort historia kommer jag få världens bästa schema! slutar 12 på måndagar, är ledig på fredagar..och historia är sista lektionen på torsdagar så jag kommer sluta 11.15 då! :D...men jag kommer ha håltimme på onsdagar då dom andra har historia..mindre kul :P

efter skolan tog jag, Sandra och Daniella en promenad från skolan till Gullmarsplan..det var långt!..vi satte oss utanför 7-eleven en stund och då kom värsta psyk-tanten, skrek på typ finska om jesus och hallelujah och började sjunga och skrek att alla var besatta av djävulen typ :S..men jag och D satt och asgarva..hon lät så rolig XD

och så helt plötsligt när vi går där på drottninggatan så ser vi Josefin och Love som satt och fika :)..prata lite med dom sen gick vi vidare.. jag tog bussen hem från gullmars och nu är jag här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0