Nya jeans :)

Äntligen har jag köpt nya jeans! :D typ alla mina hade hål så jag var verkligen i behov av nya...mamma betala också, för jeans brukar vara dyrt och min med min ekonomi har jag inte råd med det just nu :P..två par blev det, för 499 kr styck :)...ett par från gina tricot och ett från JC

vad har jag annars gjort idag? läst lite, kollat på Kyle XY..eh.ja sen fick jag skjuts till janina och hon följde med mig när jag skulle köpa jeansen :)..sen tog jag bussen hem :)

jag borde faktiskt plugga! imorrn kommer jag knappt hinna och sen har jag bara tisdag på mig att plugga innan provet..känns inte så bra men jag orkar verkligen inte..naturkunskap är så tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0