hihi :)

Vilken slapp dag! som sagt, på naturkunskapen skissade jag bara lite :P..sen på min håltimme satt jag och snacka med hon som sitter i cafét i skolan haha vi börjar bli riktigt bra vänner, hon och jag ;D hah... efter evigheters håltimme (jag gjorde ju inget på grafisk kommunikation :P) så hade vi projekt och företagande och vi har blivit indelade i nya klasser i det så jag och några till från min klass är med parallellklassen, M3B...vi gjorde knappt nåt på den lektionen heller så jag har bara slappat hela dagen i skolan :)

efter skolan åkte jag hem till Josefin och Janina var där och sen kom även Jenny :)..vi spela lite guitar hero och käka och sen kolla vi lite på idol men tv:n typ hängde sig :P

nu stack jag hem i regnet..det var faktiskt rätt mysigt att gå när och lyssna på musik i smådugget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0