Färga håret :)

Snart ska jag färga mitt hår mörkbrunt! :) är så himla trött på mitt fula hår som typ är randigt för jag färgat det så mycket så det blivit olika nyanser och skit :P

haha fett tråkigt idag.. vi skulle ju ut till hagaparken och utforska "kantzoner"...så jag och tobias hitta typ ett dike vid en sjö och satt där i 20 minuter och hade tråkigt och typ "aa..det finns gräs här..och björk..och lönn" haha sen mötte jag upp sandra och daniella och vi tog sällskap till tunnelbanan och jag åkte hem..sen gick jag och mötte janni, vi handla lite och hon råkade packa ner en tants ananas-burk hahahah när jag kom hem hittade jag den påsen och typ "hahah janni du råka packa ner tanten som var bakom oss ananas-burk!" stackarn hade ju betalat för den och allt och nu har jag den :P


för övrigt så är jag lite chockad och OMG just nu (A) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0