en bra dag :)

Idag har det varit en bra dag :)..efter skolan så käka  jag och Daniella lunch på Sandy's :)..sen funderade jag på att gå på ett infomöte om att läsa Engelska C men jag orkade inte vänta på det mötet... nu har jag lite ångest för tänk om man var tvungen att gå å mötet för att få gå Engelska C?..jag vet inte ens om jag vill det..men kanske liksom..

iaf..sen åkte jag till Janni :) slappade där ett tag..sen gick vi till Skärholmen och mötte Jossi :)...gick och käka på donken och så kom jenny :)...sen gick vi runt i affärer (skäris har fått masssssa nya!)..en som heter New Yorker har blivit Jannis nya favvo ;).. hon gick in där...hur många gånger var det Janni?..typ 4 gånger och köpte saker :D..haha..vi köpte lite saker i andra affärer.. jag ocn jossi köpte present till New Yorkern (Janni ;D) för våran lilla älskling fyller ARTON år imorgon! :D:D <333333333

Jenny stack hem men innan det så blev det lite action..två väktare sprang efter nån typ tjuv och en av dom tappa batongen hahah!..sen bah sprang dom upp för rulltrappan och BÅDA väktarna ramlade!!..men vi tror det måste ha varit nån övningsgrej för senare såg vi väktarna och "tjuven" prata och skämta med varandra typ jättemycket :P

iaf..jenny stack hem för hon mådde lite dåligt :(

Jag köpte lite underkläder och en foundation till mig själv :)

sen gick vi tre som var kvar till frisören för jag och Janni ville ta hål i örat..IGEN...så..det gjorde vi :)..nu bultar det lite i mitt öra :/

Sen gick Janni hem till sig och jag och Jossi tog bussen och nu är jag hemma :)

Kommentarer
Postat av: Janina

haha new yorker äger ju!:D mysigaste dagen på länge ju:)<3

2008-09-01 @ 20:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0