Duktig! :D

Alltså..jag har märkt att det lönar sig att lägga sig tidigt ;).. söndags la mig mig 12 (okej, inte tidigt..men tidigt för att vara MIG)..då var jag inte trött alls på måndagen och hade en riktigt bra dag :).. den kvällen la jag mig 23.00 (det blir tidigare ;))..jag skulle kolla på sex and the city som börja då men jag sket i det och la mig :) var pigg idag också (2 skoldagar i streck..har typ aldrig hänt förut att jag varit pigg då)

och nuuu.. jag ska ta en dusch och sen lägga mig! :D..och jag är en sån person som brukar ha skitsvårt för att slita mig från datorn och går och lägger mig vid 1-2 på natten..

erkänn, jag är duktig? ;)

jag hoppas på att vara pigg imorgon (undra om det blir 3 dagar i streck? jag börjar ju trots allt 8.20..illa!).. kan behövas..jag slutar 16.05 :(


Kommentarer
Postat av: kim Von J

Nya headers som lottas ut i min blogg! Kom in och kolla!



Kram Kim

2008-09-03 @ 13:28:13
URL: http://kimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0