YES!!

Jag är så sjukt glad..kan börja med att berätta igår


åkte och mötte Izza efter skolan i Fridhemsplan och så åkte vi till Hötorget, käkade, och sen in till bion :)... det var jag, Izza, EN kille, och hundratals fjortisar där hahha...dom skrek varje gång Zac Efron kom upp i bild XD..han ÄR ju snygg men..kom igen?... man behöver inte skrika så jag får tinnitus liksom ;) filmen var iallafall bra, väldigt töntig, men bra..bra musik :)


idag försov jag mig..hade 10 minuter på mig att göra mig iordning..åkte till skolan, hade prov och det gick SJUKT bra!!!..kan ha fått full poäng men..det vore kanske att ta i lite..MVG tror jag iallafall :D

sen fick jag sluta och nu har jag loooov :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0