Tjat lönar sig!

Jag har varit sugen på att åka utomlands jättelänge och har tjatat på mamma ett tag ;) nyss var jag hos Ullis, och kolla på film, och guess what? när jag kommer hem säger mamma "Jag har bokat en resa till Marocko"...hahah utan att ens fråga mig vart jag ville men aja, det verkade bra :) har varit i Marocko förut och nu skulle vi till tre olika ställen..

först skulle vi vara I Marrakech i 3 dagar på dethär hotellet :) ser ju fint ut



Sen vidare till nåt ställe som heter Essaouira.. 3 dagar där också..fanns inga bilder på det stället.. vi avslutar med en dag i Agadir (där var vi förra gången)


vi åker på juldagen och kommer hem på nyårsdagen, jag längtar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0