seg

Har varit en rätt seg dag idag...gjorde en läxa när jag vaknade vid typ 12.. jag trodde aldrig att jag skulle få ihop det till 4000 tecken men det blev mer än det haha...hoppas det är okej ändå för läraren.. är det säkert :P sen ville jag på bio men det gick ingen bra just då så ullis kom över hit och vi kolla på film...nu har jag ÄNTLIGEN sett Pretty Woman haha jag är så seg! den ska ju typ..varenda tjej ha sett... nu sitter jag här, vrålhunrig! mamma och pappa lagar mat..hoppas den är klar snart... ikväll blir det väll bara slappt..ska kolla på Stjärnor på is hade jag tänkt, och dricka min X-ider som familjen köpt till mig :) (bara för jag inte får handla på systemet än :()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0