Lista snodd från Janina :)

Vad heter du? Claire
Mellannamn då? Roma...USCH, vill byta
Vart bor du? Älvsjö i Stockholm :)
Trivs du där? Japp :D
Brukar du läsa horoskop? Aa när jag ser nåt
Har du körkort? Nej, men övningskör ;)
Äger du några converseskor? Ja som är fula och typ helt trasiga..
Favoritdjur? Katt :D <3
Vad spenderar du dina pengar på? Kläder, smink..
Senaste konserten? Hm..jag var på Frizon senast men det är en festival så jag räknar inte riktigt det som konsert ;) så isåfall var McFly den senaste :D
Festar du? Njääe
Sprit, cider, vin eller öl? Cider..men öl är gott det också! :)
Brukar du bli för full? Njäe..nån gång ibland bara
Antal kuddar i sängen? 3 vanliga huvudkuddar och 2 stora :D..men jag sover inte med alla :P
Kan du baka bullar? Inte så bra XD
Bläck eller blyerts? Blyerts
Donken eller Burgerking? Donken!
Är du allergisk mot något? Ett visst sötningsmedel som heter Maltitol..:P
Äger du ett busskort? Japp
Vad åt du till frukost? Inget, gick precis upp och ska käka lunch XD
Hur ser du ut idag? Osminkad (just nu) rufsigt hår, Miss sixty-jeans, långt svart linne med spets..
Nästa mål i ditt liv? Komma på vad jag vill göra efter gymnasiet..eller skaffa pojkvän skulle inte vara hel fel :P
Vad såg du senast på tv? Eh...typ parlamentet tror jag..
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem det är som ringer.. om det är nåt nummer jag inte känner igen typ så är det bara "Hallå"..om det är nån nära kompis.."TJAAA!" :P
Vem ringde dig senast? Ullis
Vad sa den som ringde? Hon sa att hon var klar att åka in till stan.
Antal timmar sömn inatt? Det blev myycket :) kanske 9 eller nåt
Sov du ensam? Aa
Vad innehåller din favoritnattmacka? Hm...kyckligcurry-röra? ne jag vet inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0