Intervju :P

Jag fick sovmorgon imorse! :D behövde inte ha projekt och företagande så jag kom 9.50, hade EN lektion, där jag inte gjorde nåt (varför kom jag till skolan då? :/) och sen skulle jag iväg till banken..fixa internetkonto till bank-kortet...sen skulle jag intervjua en där om hur det är att jobba som copywriter..hon sa inte så mycket så hoppas jag får ihop tillräckligt mycket :P får väll ta och göra det i helgen

jag är skittrött och sugen på nåt gott!...håller typ på att somna här..imorrn är det egentligen ledigt men vi ska testa studentmössor..:P..lite spännande..typ..nu är det på riktigt liksom..vi ska ta studenten och det är redan NU man fixar allt..skivor, flak, mössor..allt..

ikväll måste jag laga maten..vi har fått nån grej som heter "middagsfrid"..då får man hem recept och ingredienser till 4 måltider i veckan..jag vet inte riktigt vad jag tycker om det..jag vill kunna välja själv vad man ska äta :P..men neej. nu har mamma bestämt att det ska va såhär..:P...

Kommentarer
Postat av: bambi

Middagsfrid lät ju som en ganska rolig idé så att man får testa på nya maträtter.. annars blir det lätt köttfärssås 3 dagar i veckan :)

2008-10-09 @ 17:53:01
URL: http://bambi.bloggagratis.se
Postat av: Claire

Det var helt okej faktiskt :) lagade "kalkonkorv-stroganoff" idag, och den är inte helt färdig än men jag provsmakade lite och den blev suuuupergod! :)

2008-10-09 @ 18:10:18
URL: http://klarkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0