Henna :D

usch vad trött jag var imorse...jag måste ha sett ut som ett lik på tunnelbanan..haha.. första lektionen var naturkunskap..rätt så chill..vi bara satt och lyssna och skrev ner saker om energi... sen hade jag som vanligt min lååånga håltimme...sen käka vi lunch...och sen låång grafisk lektion...fick ganska mycket gjort :)..sen skulle vi ha projekt och företagande men vi behövde inte gå på den lektionen :)..så slutade 3 istället för 4 :D

Jag åkte hem till Hanna där hon, Jossi, Jenny och Janni redan börjat dricka liite...heh..jag kom, drack typ upp ett helt tetrapack med äppelvin och blev full...jäkla alkoholist va?! sitter mitt på eftermiddagen och krökar...det är bra!..(A)...sen skulle vi till hornstull och hämta hannas hamster hos veterinären..jag mådde inte så bra..sen stack vi hem till Hanna igen och åt mat, kolla på tv, haha bonde söker fru XD..målade henna-tatueringar :)...kom typ precis hem och är skittrött nu! har sovmorgon imorrn och sen bara en lektion, slutar 11.15, och ska intervjua en person..

fick precis reda på att vi ska prova studentmössor på fredag så där sprack den ledigheten :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0