GAH!

Om blickar kunde döda..då hade hon varit SÅ död nu

jag är så lack och arg arg arg på en tjej i min skola som jag inte ens känner..ni vet dendär känslan då man EGENTLIGEN inte har nån anledning och hon inte ens gjort nåt mot en personligen men man bara vill slå henne på käften..HÅRT.. för man är så förbannad? så känner jag nu..och hon vet inte ens om det..

Det är säkert inget alls men..ÅH!!!


Imorse var det Naturkunskap..rätt slapp lektion för vi bara skrev saker som läraren skev på tavlan..sen fick vi även tillbaka läxförhöret...det bästa man kunde få var VG och jag fick VG! :D...15 var vg..och jag fick 16 :)...så jag är glad för det...

sen historia som jag SOM VANLIGT inte har..satt i cafét och snackade..sen kom daniella och vi stack och åt Thai-mat :) sen köpte vi nån vitamin-dricka som var ASÄCKLIGT..bortkastade pengar verkligen..nu har vi grafisk och läraren kommenterade nyss att väldigt få faktiskt jobbar, att dom flesta läser eller skriver bloggar (HEHE!)..^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0