:)

Jag mötte upp Jossi och Janni och vi åkte till Gamla Stan och mötte upp Jenny :) gick omkring där ett tag, jossi och jenny köpte henna-färg :)...vi stack til donken och dom käka..sen åkte vi hem..eller asså till fruängen..jag hade lust att vara för mig själv ikväll för ingen skulle vara hemma...jossi och janni stack till Hanna, och Jenny skulle hem...en rätt pinsam grej inträffade i fruis hahah Jenny höll på att skämma ut mig! Jag stack iaf och köpte mat och sen gick jag hem, kolla på idol för mig själv :)...sen kom alla hem :/..jag ville ju vara själv! haha, fick iallafall vara det ett tag

nu sitter jag här, lyssnar på musik och chattar...i helgen måste jag plugga :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0