ensam

Nu sitter jag här, som vanligt alldeles för tidigt, i skolan. Jag är ensam i klassrummet. Jag börjar om en kvart. Rektorn släppte in mig i klassrummet :D... vi ska ha Grafisk kommunikation. Vi ska göra visitkort, brevpapper och och kuvert typ.. jag har NOLL idéer! jag kommer väll på nåt efter ett tag iaf.

När jag kommer hem blire heroes! :D <3

Jag har sökt jobb.. på Coop Forum Västberga..tror det är rätt stor chans att jag får jobbet för dom behövde medarbetare akut..typ..hoppas jag får jobbet iallafall... vill inte få för höga förväntningar, men håll tummarna! Jag behöver verkligen pengarna..(då kan jag köpa systemkameran som jag vill ha!)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0