brrr!

Jag fryser jättemycket!

Usch vad jag var trött imorse..funderade på att strunta i att gå till skolan men jag kunde ju inte förstöra min perfeka närvaro för att jag var trött liksom :P...och tur att jag åkte till skolan! Vi har inte så många lektioner kvar att jobba med det vi gör just nu i grafisk kommunikation så det var tur att jag kom..hann med jättemycket..det var nog första gången jag suttit helt koncentrerad på en 3timmars lektion ;)...vi ska göra visitkort, brevpapper, kuvert och en egen grej och jag valde att göra en kortlek :P...det var väääldigt drygt att sitta hela lektionen och leta efter ALLA kort i Harpan och printscreena och sånt...tillslut hitta jag alla, gjorde baksida till varje kort också...har suttit hela kvällen och klippt ut alla 104 kort och klistrat ihop baksidan med framsidan..men är äntligen klar! trodde det skulle ta hela höstlovet :P...efter grafisk lektionen var det naturkunskap..vi ska ha energidebatt imorrn...jag och sandra har om Kärnenergi och ska försöka knäcka alla andra med våra argument :P får se hur det går! Jag tycker faktiskt det är rätt kul med debatter och sånt..jag älskar att argumentera även fast jag kanske inte är så bra på det ;)...

efter skolan åkte jag hem och sen kom Janni..vi käka lite mellis och sminka oss lite :P sen kom Hubbe och hämta henne :)...sen kolla jag på Heroes på Thomas och Adam..bra avsnitt! :)...har inte pluggat nåt projekt och företagande :/ igår var jag typ stolt och bah "nu ska jag faktiskt plugga och inte vänta till dagen innan!"..och vad gör jag? orkar inte plugga och bestämmer mig för att göra det imorgon (fast som nu har blivit idag nu när jag har skrivit :P) dessutom har jag inte så mycket tid eftersom jag ska på bio :o..aja..får sitta kvar i skolan ett tag och plugga :P

nuuu ska jag sova! annars kommer jag vara lika död på morgonen som jag var imorse...godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0