AAAAHH!!! :@

Jag är så sjukt lack på min mobil! Den vill inte fungera...den hänger sig hela tiden..så jag måste ta ut batteriet för att kunna stänga av den och sen sätta på igen..okej än så länge..MEN, idag bara hängde den sig igen direkt efter att jag fått på den igen...så..jag kan inte använda min mobil :(...den vill inte funka!!!...

jag var skittrött idag...innan jag drack min latte 8 på morgonen :)..hade projekt och företagande..skulle skriva CV och sen fick jag, sandra och daniella gå tidigare för att vi skulle ha möte med vår handledare..gick väll bra :)...sen hade vi mediakommunikation..gjorde typ inte ett skit :D..sen slutade jag...vi gick runt halva stan för att hitta ett lunch-ställe som inte var fullt...yey...men jag skulle träffa Emmy som kom till Stockholm idag så jag väntade kvar i skolan ett tag iallafall när resten hade historia..och det var då jag blev så sur för jag var ju tvungen att få tag på Emmy för att bestämma var vi skulle mötas..men min mobil funkade ju inte...TILLSLUT hann jag få på den tillräckligt länge för att hinna hitta emmys nummer, skriva upp det..när jag skrivit sista siffran slockna mobilen igen...fick iaf ringa från café-tantens (hahah varför kallar jag henne alltid det?) mobil och ringa henne :)..så jag stack och mötte henne..vi gick omkring och prata och hade trevligt :D..sen mötte vi Mikaela..som jag aldrig träffat förut..men hon var snäll! :D..sen mötte vi även upp Miran :)..stack och käka och hade roligt..sen skulle Emmy och två av hennes kompisar och se Björn Gustavsson!..:O...dom hittar inte ens till Odenplan XD...virriga örebroare ;)...så jag fick peka på rätt tunnelbana "Den ska ni på..sen är det bara 3 stationer...gå av vid ODENPLAN"...Emmy typ.." okej....:O" ;D

nu är jag hemma...ehm..ja..jag hade en kul dag iallafall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0