nejmen usch :/

Vet ni hur trött jag har varit idag på en skala från 1 till 10? typ 100!..Jag sov typ 4 timmar inatt för att min dumma katt kom och och jama och väckte mig..sen hade han pissat på min jacka också..TREVLIGT!!..tack! fick ta min fula väst istället som jag inte alls trivs i.. sen fick jag ryck och klippte av lite av min lugg som jag tyckte var för lång..jag är nöjd! :D

sen bar det av till skolan..naturkunskap och vi satt bara och svarade på instuderingsfrågor till provet nästa vecka..jag = hur död som helst..SÅ trött!..sen hade jag...5 timmars håltimme..kul...sist, projekt och företagande och jag hade fått MVG på provet! :D jag är bäst :).. sen skulle vi börja med nån ny uppgift så vi gjorde lite snabbt, sen hade vi projektarbetemöte... slutade 4 och åkte till Skärholmen då..mötte Jossi och janni :)..köpte underklädes-set men BH:n är cp och typ för liten fast det står att det ska vara min storlek så allt blev knas och nu är jag skitsur att jag typ inte kan använda den :(..trosorna är fina iaf :D..sen kom Susanna också...:)..vi gick omkring ett tag, sen åkte jag och Jossi hem, så sitter jag här nu :)


Avundsjuka borde inte finnas..nu är jag så arg arg arg på DENDÄR igen! aaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0