Lång dag!

Åh gud vad jag är trött! Har varit i skolan sedan kvart i 8! Fick iaf gratis frukost där :) nåt nytt dom börjat med om man kommer tidigt..det är faktiskt riktigt mysigt att sitta där på morgonen när det inte är många där och bara prata :)..så hade vi naturkunskap som första lektion..satt som vanligt och bara..antecknade..fick även reda på vad jag fick på Energi-provet..G..FYRA poäng från VG så det var lite surt.. aja

och sen SOM VANLIGT min långa håltimme som kändes längre än vanligt haha..lunch på Cesannas men jag var inte så hungrig.. sen hade vi grafisk och det var riktigt kul för en som har börjat plugga på konstfack hade föredrag om hur svårt det är att komma in och så och visade först sina arbetsprover från året han inte kommit in, sen arbetsproverna som han lämnade in när han kom in..och vilken skillnad det var! Han hade förbättrats SÅ mycket på bara ett år! Sen fortsatte vi arbeta med våra egna arbetsprover och jag är jättemissnöjd!

Projekt och företagande i slutet av dagen, men vi har redovisning imorrn så vi var tvugna att bli klara med ALLT! vi satt till halv 5 :/..men klara blev vi iallafall! haha redovisningen kommer SUGA!

Och det snöar!! jag gillar inte snö..för det bara kom i ögonen hela tiden och det är kaaallt!...Nu är jag hemma iallafall, trött som ett as och vill sova! Jag är dessutom skithungrig men ingen är hemma som kan laga mat åt mig :( ;)

Nu ska jag..göra nåt..slappa bara, hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0