Kallt! :(

haha på lektionen skulle vi SKISSA..jag som inte är så bra på att rita för hand sög totalt.. det första ansiktet jag ritade ser ut som en ledsen bög (inget fel på bögar men..den skulle inte se ut som en ledsen bög så jag misslyckades :P) den andra jag ritade skulle se ut som en kändis som jag rita av..jag misslyckades där också..sammanfattning: Jag suger på att rita!

Nästa lektion gick dock mycket bättre.. vi gjorde en affisch till våran kampanj och för att vara ärlig så tycker jag den blev skitsnygg! :D..sen var det bara att gå ut i snöstormen och gå och äta lunch.. sen åkte jag hem.. och när jag kom hem började jag frysa som en GALNING..usch vad kallt det är..mår inte så bra nu precis..har huvudvärk och ja...fryser..fast jag har väldigt varma kläder på mig.. usch.. gick och vila en stund, men somnade och vaknade halv 6 när mamma kom hem..haha smart nu kommer jag ju inte vara trött ikväll..

föresten på väg hem såg jag en man med VÄRLDENS största tänder!! det var läskigt.. framtänderna var typ 3 gånger så stora som normala tänder.. kan inte ha fått plats med många tänder där inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0