Hemma!

Här kommer en kort sammanfattning över vad jag gjort i England :)

Onsdag:  Åkte till England, kom fram till London, Paddington rätt sent och bara gick och la oss typ..

Torsdag: Lite sightseeing i London innan jag och mamma åkte till min gammelmoster i Northwood..sen åkte vi till McFly-konserten och den var SKITBRA! <33 De spelade alla mina favoritlåtar förutom en..det var lite synd..men ändå! :D..och de spelar ju alltid in en DVD till varje turné och denhär gången spelades DVD:n in i Wembley där jag var :)..förbanden var också bra, Avenue och Reemer...och..ja..jag kan inte beskriva hur bra McFly var för det är obeskrivligt XD.. sjukt bra iallafall..och jag satt inte så långt bak som jag trott att jag skulle göra :)

Fredag: Shopping på Oxford street..blev inte så mycket men ja..lite iaf :)..på kvällen åt vi på turkisk resturang :)

Lördag: slappade rätt mycket och på kvällen var vi och såg Billy Elliot; The Musical...den var bra faktiskt och man kände igen mycket från filmen :)

Idag: Packade och åkte hem! :)

Nu blir det många bloggar att läsa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0