trööött!

Gick typ precis upp..

igår gjorde jag inte mycket alls..satt mest vid datorn bara och hade tråkigt..kollade på Idol sen på kvällen :)..vad glad jag blev att Kevin vann :D jag var sjukt osäker först på vem jag ville skulle vinna men sen blev jag skitglad när han väl vann :D..den killen är ju ALLTID glad! :'D var uppe till typ halv 4 sen när jag skulle sova så låg MAMMA i gästrummet där jag hade mitt täcke och kuddar och så.. hon kunde tydligen inte sova där nere men jag typ "men tänk om inte jag kan somna i mitt rum då (har haft lite problem med det på senaste nämligen)? då måste ju jag gå hit men då är DU här"..det slutade med att mamma fick sova i mitt rum haha :P

nu har jag som sagt bara sovit ändå till nu..är så sjukt trött... lite senare kommer Izza över så blir det filmkväll hos Ullis :)

nu måste jag äta nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0