Sorglig jul

Jag har inte någon julstämning över huvud taget.. har NÅN det? Ingen av mina vänner som jag pratat med har julstämning iår.. kanske för att det inte finns nån snö? Men det har varit så förut och då har jag haft julstämning.. nu skiter jag i allt.. jag skiter i granen.. det brukar vara tradition för mig att klä granen på julavslutningen det..nu sket jag i det totalt.. jag bryr mig inte för granen ger inte ens den stämning som den brukar.. Att se paketen under granen ger ingen julstämning heller..

Idag har jag bara slappat, kollat på greys anatomy och så.. sen började jag må illa och familjen blev fett nojjig över vinterkräksjukan :S..hallå jag mådde bara illa ett tag?..nu har jag städat mitt rum.. ville iallafall ha liite städat på julafton.. och lyssnar på julmusik i hopp om att få tillbaka lite av julstämningen..men inte får jag det..

Jag vill bara få julen överstökad..öppna mina julklappar (jag ska få datorn, pappa råkade försäga sig ;)).. jag vill julbaka..men det hinner jag inte idag.. och det känns meningslöst att göra det imorrn då vi ändå åker till Marocko på Juldagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0