SJUKT trött!

Igår var det Julavslutning..gick upp tiiidigt för att platta mitt hår men det tog inte lika lång tid som jag hade tänkt mig så jag gick upp onödigt tidigt.. åkte iväg till skolan och var på avslutningen och sen väntade jag på Jenny i stan med Sandra och hennes brorsa.. 3 typ höga finnar kom fram till oss..en gubbe stog typ 1 cm ifrån mig och snackar finska och jag förstår ju inte ett skit och hans kompis som kunde liiite svenska typ "han säger att hon pratar norska?"..jag typ okej?.. och sandra och martin höll på att garva ihjäl sig haha XD..sen kom iaf Jenny :)..vi gick och julhandlade lite och sen gick vi till lagerhaus och då kom jossi och janni och vi handlade lite mer julklappar... sen åkte vi till hanna, kollade på hennes sjukt gulliga marsvinsungar <3.. sen stack jag hem och sen på kvällen var det julfest med tema barnkalas haha..massa barnlekar och sådär :P

idag gick jag också upp ganska tidigt, åkte in till stan och mötte Emmy :) <3..och vandrade omkring i stan ett tag innan vi gick på "fefoträff"..eh..en träff med folk från en hemsida :P.. det var kul :)..men KALLT!..snacka om att jag frös.. nu är jag hemma och är så TRÖTT!..skulle kunna somna här och nu framför datorn :P..janina vill ut på promenad men vet inte om jag orkar?..jag vill men ååh..jag är som sagt skittrött och vill bara sova :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0