Mer skola :( och Dator! :D

Kom på att det är ännu en grej i skolan som jag måste bli klar med..det tråkiga arbetet vi håller på med i projekt och företagande..USCH!


Föresten så kommer jag få datorn jag vill ha :) Mamma ringde och sa "Claire..din julklapp..vill du ha datorn eller kameran helst?"..smidigt..då vet jag vad jag kommer få :P :D..

jag vill såklart ha kameran också (den har jag dessutom kollat på mycket längre) men jag är i större behov av en ny dator (min suger) och sålänge, innan jag har råd att köpa kameran själv så kan jag låna pappas :)



Den blir min om 2 veckor :)


Nu hade jag tänkt sova.. får sovmorgon för jag lämnat in uppsatsen :)..godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0