Julklappar :)

Idag har jag knappt firat nåt..mamma sa att julbordet skulle vara vid 14.00 så för att få tiden att gå spelade jag guitar hero..det funkar alltid!..helt plötsligt har det gått flera timmar och det känns verkligen inte som det..så ja..då skulle vi äta och sen öppna julklappar :D..men sen bah  "okej först måste vi ta bort allt från bordet"..okej..det gjorde jag..sen skulle vi städa i köket också..jag var så otålig, haha ;) som ett litet barn är jag, med mina julklappar :P

jag fick min älskade Laptop <3 Den är jättejättefin :D.. men vi får inte igång det trådlösa nätverket :O..brorsan fixar med det och jag håller på att föra över alla mina filer till en extern hårddisk så jag kan få det på nya datorn sen :)..så nu sitter jag vid min vanliga gamla dator tills problemet är löst..

och så fick jag:
Bok: The Tales of Beedle The Bard
Bok: Nån Harry Potter-bok.. typ om hur JK skrev böckerna och så..media som skrivit om det typ..
Bok: The Host
Sex and the City, alla säsonger :D
Scullcandy hörlurar :)
Lips (X-box spel..som singstar..fast roligare :D)

haha vi spelade Lips sen och mamma och pappa var såååå himla roliga! XD..seriöst..båda SUGER på att sjunga.. och kunde inte melodin eller nåånting..hahah jag och Thomas verkligen GRÄT av garv..  de typ sjöng dendär another one bites the dust.. dansade astöntigt till den och gjorde pauser i meningen..mamma typ "ooooooh, another one bites...THE DUUUUUST!!!!" hahahah jag dog typ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0