Godnatt

ojoj vad seg dag det var idag..jobbade inte ens på den långa grafisk-lektionen..men vi fick iallafall lite gjort på projektarbetet...sen världens tråkigaste projekt och företagande...usch..jag hatar det! men det blir allt lite roligt så det är den sista lektionen på dagen och man är så trött då så jag och sandra bara satt och skrattade :P...efter skolan mötte Janni mig i T-centralen och vi åkte hem till mig och lagade mat :)..hon var här ett tag och sen när hon stack hem har jag bara slappat..

har ägnat kvällen åt youtube-filmer med dendär hysteriska tjejen i Idol som får träffa Johan.. åh herregud... tjejen får ju totaldamp och hyperventilerar..älskar Johan mer än sin familj?..haha..roligt detdära..

nu ska jag snart sova..det är en dag imorgon också (med projekt och företagande tidigt på morgonen :().. så jag säger godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0