Filmer..

Igår (eller förrgår nu då) hade jag som sagt filmkväll med Izza och Ullis och shit vad många filmer det blev!..Polarexpressen (den är ju så mysig!), 27 dresses, Spiderwick, Love and other disasters och Something's gotta give..alla var jättebra :)..sov sen hos Ullis (sista filmen slutade 4 på morgonen :P) och sa inte till mamma..hon var typ skitorolig när hon såg på morgonen att jag inte låg i min säng och ringde skitmycket typ "var är duuuu?!".. haha..ja..bara några hus bort eftersom jag och Ullis i princip är grannar :P.. gick upp 12 och gick hem helt ofixad (ja det var ju inte precis långt), sminkade mig hemma, åt lunch och sen åkte jag in till stan med Jenny för hon skulle köpa julklappar..sen åkte vi till en Julgudstjänst i Huddinge.. sen hem till Jenny och Jossi, kolla på Idol igen för Jossi hade inte sett det och sen kollade jag och Jenny på en sorglig men skitbra film som heter Jakten på lycka.. sen gick jag hem och nu har jag duschat för jag och jenny höll på och kleta i massa glans-medel i håret så det blev sjukt fettigt haha har ALDRIG varit så fettigt förut men sen har jag ju duschat så nu har  jag det lenaste håret nånsin :)..och nu ska jag sova, godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0