:)

Så vad har hänt idag och igår då? (eller egentligen igår och förrgår :P)

I söndags var det julavslutning i kyrkan så vi sjöng där..det gick bra..sen åkte vi hem till Jossi och Jenny, spelade lite guitar hero och sånt..sen kom janni :).. Jossi lärde oss hur man dansar cha cha cha...hahah 4 muppar som står där 12 på natten och dansar XD..vilken syn.. sen målade vi lite hennatatueringar och kollade på svensson svensson och morgonsoffan.. morgonsoffan + extrem trötthet = roligt... jag asgarvade åt nåt som inte ens var roligt..skrattade så mycket så jag grät..haha
kom hem halv 5 på morgonen :P

och sov till halv 2 och slappade och sen kom jenny och janni och vi gick och köpte lite godis :)..chillade ett tag hos mig och sen behövde janni springa för att hinna med bussen men hon hade glömt sin mobilladdare så jag kutade efter i bara mjukisar och t-shirt..och det var SVINKALLT..kom tillslut ikapp henne..hon hade gått en annan väg än jag haha... när jag kom tillbaka var jag helt stelfrusen..shit jag kände knappt mina armar..

nu har jenny varit hos mig och precis gått hem och jag kom på att jag inte ätit nån middag..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0