svimfärdig :S

Nu har janina varit här efter hennes första dag i skolan (efter sommarlovet dårå XD)... vi chilla, spela rockband och sånt (haha, känns som jag skriver i varje inlägg att vi spelar Rockband, nördar!) jag försökte göra en header till min blogg nu när jag ÄNTLIGEN fattat hur man gör.. det var ful, men jag hade ingen fantasi och ville göra en snabbt bara för att testa.. så ladda jag upp den och det funka men nu syns den inte? :S.. iaf inte på min dator.. syns den på era?

Nu har jag följt med Janina till bussen och när vi var i konsum började jag känna mig svimfärdig :/ blev helt yr och blev typ tvungen att sätta mig... nu mår jag lite bättre och har käkat mat :)

Jag sitter här och är helt chockad.. sandra skickade denhär bilden: http://zae369.deviantart.com/art/McFly-Vector-Poster-93986750

en som har gjort den i illustrator... när vi hade Grafisk Kommunikation B och höll på med illustrator gjorde jag en halvful bild på McFly..med bara två av bandmedlemmarna..den tog väll..hur lång tid hade vi på oss? typ 3 veckor eller mer kanske?... denhär personen gjorde den på SEX dagar och den är SÅ himla mycket bättre än min...hur kan man vara så bra?! Jag är avundsjuk..

Min ser ut såhär.. fast den är tyvärr inte högupplöst för jag har inte kvar den på datorn (iaf inte vad jag hittar) så jag tog den från min bdb som försämrar bildkvaliteten :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0