städat!..

Lite iallafall.. har städat klart köket nu men det blev inte så noga..mitt rum orkar jag inte göra än..latmask jag är! men vem orkar städa?

jag har iaf ätit middag och kollat på några avsnitt av Arrested Development med brorsan..han tyckte jag skulle börja kolla på det...liksom..han klagar på att jag kollar på serier flera gånger.. men han har sett hela den serien 3 gånger den hycklaren ;D iaf... han tycker den är bra och ville att jag skulle ge den en chans :P har inte samma humor som honom men det jag sett än så länge är väll rätt kul :)

snart kommer brorsans kompis Adam över och vi ska spela Rockband :) haha mupp jag är hänger här hemma med brorsan och hans polare liksom :P men de är kul :)

imorrn ska jag kanske hänga med jenny och kanske josefin på nåt läger i Drakudden.. venne vad det är men får se hur jag gör :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0