migrän :(

USCH, jag har mått så himla dåligt hela dagen.. och det var även den tråkigaste och längsta dagen nånsin... börja 8.20..jag gick upp 6!!!... satt helt död vid matbordet och drack te..när jag kom till skolan mådde jag skit, mådde jätteilla typ ville spy..Daniella tyckte jag såg sjuk ut :P sen hade vi naturkunskap som första lektion..prata om sveriges naturresurser och typ istiden..TRÅKIGT....väldigt tråkigt.. sen historia och fick reda på att vi ska ha det hela året istället för bara en termin som jag trodde?!..jag HATAR historia!.. på lunchen intervjua vi några dagisbarn :P dom ville aldrig sluta rita så vi fick typ kuta iväg för att hinna äta :P.. sen väärldens längsta grafisk lektion..iofs är det kul men INTE att sitta i flera timmar.. sen projekt och företagande..då var hela klassen typ övertrött och skrattade åt ALLT haha.. men vi hade ju haft en lång dag :P.. sen var det nån tävling med sjukt svåra frågor.. jag, daniella och sandra förlora..vi är bäst! :D men jag skyller på huvudvärken som jag nu tror är migrän :(

efter skolan mötte jag Janni...vi stack till Donken (jag har ätit som en HÄST idag :S).. och en i kassan hade sjuukt läskiga ögon :O..på ena ögat var ögonvitan..röd :S..jag blev typ livrädd haha :P.. sen skulle janni till nån smyckesaffär så vi gick dit och sen hem till mig :)..jag mår SKIT..migrän suger..och ändå sitter jag här vid datorn.. SMART va?! nyss följde jag med janni till bussen för hon skulle hem..

jag kom på..IGEN.. (glömmer bort hela tiden) att jag har läxa tills imorrn..jag orkar inte!

haha, jag har bara klagat i dethär inlägget..men alla har vi våra dåliga dagar, right?

Jag bara hoppas att jag mår bättre imorrn (yeah, right att jag kommer) och vill att det ska vara fredag nu nu nu! då blir det skärgårn med härliga människor :D

juste.. idag ringde min "chef"..det är ett oseriöst men i början av sommarn jobbade jag som rosförsäljare på typ stockholm marathon och sånt..så det är liksom inget fast jobb men han ringer mig när det är nåt event här i stockholm..på söndag är det Tjejmilen så han undra om jag ville jobba.. egentligen vill jag inte, måste vara i Gärdet 9 på morgonen (där rök min sovmorgon på HELGEN).. men..det ger pengar.. och jag vill spara till en systemkamera :)

nu ska jag sluta babbla! ville bara skriva av mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0