godmorgon :P

Ja, morgon för mig iallafall ;)

igår kom ullis över på kvällen efter att jag hade varit med Janina :)..vi kollade på film, Love actually..haha har sett den huur många gånger som helst men jag blev så sugen på att se den :)... sen satt jag vid datorn och chattade med trevligt folk ett bra tag..sen gick jag och la mig :)... nu har jag vaknat och bygg-gubbarna är här..vi gör om våran trädgård så dom är här och reneverar (tror jag det hette? XD) typ gräva en grop runt hela huset och fylla med sand så det inte blir fuktskador..eller nåt :P

Idag ska jag till Daniella som fyllde 18 i onsdags och fira henne :)..och imorrn fyller brorsan 22 år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0