Design?

Eftersom jag är nybliven bloggare så har jag INGEN aning om hur man fixar designen på den.. känner mig så onöjd just nu eftersom den är så ful :P

Medans jag funderar på hur man gör så kan jag ju berätta om vad som har hänt i mitt liv de senaste veckorna.. jag åkte till England med mamma, pappa och mormor..släppte av mormor hemma hos henne (hon bor i England för min familj är engelsk) och sen åkte vi vidare till min morbror och hans fru.. var på konsert där (McFly, mina älsklingar ;))..dom kommer aldrig till Sverige så då blire att åka till England för att se dom..inte för att jag har nåt emot det :).. ska på konsert med dom i London i november också <3

iaf..sen åkte jag hem själv..mamma och pappa fortsatte bila runt i england men jag skulle på festival så jag fick åka hem.. åkte på festivalen var där i 4 dagar och det spöregna HELA tiden så de är inte kul att tälta när man är så lerig och blöt...fett skönt att komma hem sen!

Nu har jag varit hemma i några dagar och bara tagit det lugnt.. varit med kompisar... storebrorsan köpte spelet Rockband till xBox iförrgår så vi har spelat rätt mycket :D... igår kom jossi och hanna över och spela och janina sov över :)..nu sitter vi här, jag har som sagt skaffat blogg och måste städa!..mamma och pappa kommer hem på söndag och huset ser ut som ett bombnedslag!.. har redan städat typ halva köket men det räcker inte..sen mitt rum också..det är värst av alla rum i huset! :P men man blir ju så seg nu när det bara är EN vecka kvar av sommarlovet..tiden går så fort och då vill man inte slösa sista tiden på att städa! nej usch.. nu ska jag gå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0