tjohopp!

Idag har varit en bra dag :) Är alltid så glad nu när solen är framme :D känns som inget kan gå fel typ :)...var inte ens så trött imorse fast jag började 8.20.. hade iaf mediakommunikation och det var seegt..har inte blivit klar och det ska redovisas efter lovet..inte så nice!..sen var det religion och då skulle vi skapa vår egen religion haha :)

sen slutade jag, och käkade lunch..sen mötte jag janina :)..vi åkte till fruängen, köpte glass och drog till gungorna och satte oss där och snacka, mys :D.. i sooolen <3..sen gick vi hem till mig, kolla på tv för hon ville se när jag var med i kvällsöppet haha,  jag ser hemsk ut! sen gick vi tillbaka till fruängen, jag gick in till chefen på konsum för han var tvungen att skriva handledarens mejl och nummer och sånt, inför praktiken :)..sen gick jag och janni tillbaka till gungorna och satt där lääänge :D, flummade och tog kort ;)..sen skulle janina till bussen och jag gick hem.. gick ner till mammas och pappas rum där katten låg på sängen, jag la mig där och somnade hahha.. sen duschade jag :P

nu kollar jag på tv och skriver religion..tråååkigt! jag kan inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0