Var är ni?

Jag ser på statistiken att ni som läste min blogg förut inte har hittat tillbaka än, haha, tids nog kommer ni tillbaka, visst? ;)
Idag vid typ halv 1 åkte jag till Janni, och vi drog till Skärholmen för att käka lunch.. sen tog vi en promenad hem till henne, det gick skiiitsegt för vi orkade inte gå snabbt, träningsvärk och sånt :P hemma hos henne muppade vi oss som vanligt och satt vid datorn ett tag innan vi drog till Liljeholmen för hon började skolan idag! ;) Vi trodde att lektionen skulle vara högst en halvtimme eftersom det bara var ett informationsmöte idag så jag vänta på henne men det tog TVÅ TIMMAR! haha, sen kom Hubbe och hämta oss och vi åt sen middag på Heron City, sen fick jag skjuts hem :) Nu lyssnar jag på massa bra musik av Toto och ska duscha snart innna jag lägger mig



All I want is you..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Anmäl dig gärna till dagens blogg för att få chans att ta del utav mina 800-1000 läsare.



Du kan också läsa min åsikt om det som hänt i Norge!



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-27 @ 18:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0