england, here I come!

Woho, om ca 1 och en halv timme drar jag iväg till England och är borta i 6 dagar..seeya!! :D

Nu har jag glömt att skriva de senaste dagarna... iaf, i Fredags tog mina älsklingar jenny och janni STUDENTEN!! :D:D grattisgrattisgrattis! Jag var på Jannis utspring och jag ville sååå gärna med upp på flaket! Efter det drog jag en kort stund till Jenny innan jag åkte till midsommarkransen för att jobba

i Lördags var det skiitkul! :D..var först med Sandra på en komedifestival på Långholmen, Skrattstock.. massa roliga komiker och så :D..sen var det personalfest så drog först till medis och mötte upp några kollegor och vi drack lite öl innan vi åkte iväg till grönan och mötte upp resten.. väl inne på grönan hade vi 5-kamp, åkte lite saker, käkade middag och så :) sen drog vi ut på krogen och ja..så var det :P..orkar inte ta allt i detalj men kul var det! :D.. i söndags gjorde jag absolut inget :P

igåår ringde matte och undra om jag kunde jobba och det kunde jag :) man säger ju aldrig nej till pengar liksom? ;)

nu måste jag packa klart och sen åker jag om  ett tag då..wihooo hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0