Nyårslista

Förlåt att jag inte skrivit på sjukt länge, det ska bättras (kanske nyårslöfte haha? ;))

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Piercade mig, tog studenten, flög till ett annat land helt själv!, vann pengar ;) tagit KÖRKORT! :D
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Näääe..
4. Dog någon som stod dig nära?

Nja, inte så nära, men ja..

5. Vilka länder besökte du?
Marocko, Irland
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja!
7. Vilket/vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
5e juni, studenten <3
8. Vad var din största framgång 2009?
Tog studenten, vågade ta steget att åka och jobba som au pair (dock funkade det ju inte men ändå ;)) körkortet :)
9. Största misstaget?
Allt jag velat göra men inte vågat
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Fick hemsk körtelfeber
11. Bästa köpet?
Ipoden :)
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat hahahah, har shoppat sjukt lite kläder i år faktiskt
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Studenten :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Down - Jay Sean <3
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
beror på, har gått upp och ned, glad mestadels, men typ likgiltig..
16. Vad önskar du att du gjort mer?
satsat mer på att få jobb
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vet inte..
18. Hur tillbringade du julen?
Hemma, och på juldagen var gäster här och sen drog jag ut på krogen :)
19. Blev du kär i år?
nja, KÄR kan man inte säga
20. Hur många one night stands?
Inga!
21. Favoritprogram på TV?
Greys anatomy och Glee :)
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Ja, han har inte gjort något mot MIG men min kompis...IDIOT!

23. Bästa boken du läste i år?
House of night-serien
24. Största musikaliska upptäckten?
The click five

25. Något du önskade dig och fick?

Systemkamera!
26. Något du önskade dig men inte fick?
En bil? ;)
27. Årets bästa film?
The notebook <3
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var hemma haha sämst födelsedag, dagen efter var det studentskiva :)
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
en pojkvän? :)
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
casual
31. Vad fick dig att må bra?
Vännerna!
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Typ Zac Efron haha
33. Vem saknade du?
Ingen speciell
34. De bästa nya människorna du träffade?
Vet inteee


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vem hatade du? :P

2010-01-03 @ 03:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0