Sjukt längesen!

Vad sa jag om nyårslöftet att bli bättre på att blogga? Det höll jag ju inte precis :P..har tagit en bloggpaus och det kändes faktiskt skönt.. att inte känna nåt tvång att blogga och jag har helt enkelt inte orkat! Men nu fick jag helt plötsligt lust att skriva igen :)

vad har hänt då? Ja det är ju så mycket, samma gamla vanliga, umgåtts med vänner och så.. Jag har även börjat gå till jobbcoach, pluggar två distanskurser, Matte B och Naturkunskap B.. går till arbetsförmedlingen och måste bli aktivt jobbsökande för att få 2500 kr i månaden! :)

I helgen har jag tagit det lugnt med kompisar och så :)..igår fikade jag med izza och senare på kvällen drog jag till Sandra :) sov över där och idag (eller  igår då :P) så var vi på hennes syrras första vernissage! :) hon målar jättefint och det var trevligt :).. sen drog vi in till stan med izza där hon skulle hämta benfluff haha och sen drog jag och sandra hem till sandra och laga aaaasgod mat och bara chillade :)

En till grej som är ny är att jag kanske ska flytta för första gången nånsin!..brorsan ska nämligen flytta ut och hur mycket jag än vill det så är det bara att inse att jag inte kan det just nu för att jag inte har jobb.. men då kom mamma och pappa på att när jag väl flyttar ut kommer inte dom vilja ha villan själva sååå, vi har börjat kolla på lägenheter, ska på visning imorrn, och förhoppningsvis flyttar vi i sommar! sjukt spännande! :D..till en 4:a på söder ^^

nu ska jag bli bättre! ;) pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0