Effektiv dag

igår var en sån sjukt jobbig dag! kan väll inte säga så mycket men jag och Jenny följde med J till sjukhuset för att vara stöd.. gick upp 6 på morgonen och åkte sedan dit.. sjukt jobbigt för henne! jag skulle aldrig vilja uppleva det själv och ingen som inte var där kan nånsin förstå hur det måste ha kännts! Jag upplevde ju inte smärtan själv men om man såg det så kan man iallafall förstå en ynka av hur hon mådde, och hur hon mår nu..tänker på dig <3 vi var på sjukhuset i typ 6 timmar och jag hade inte ätit nåt så sen när jag var tvungen att gå på museeum så var jag riiktigt trött :P

iaf, mötte sandra i stan och käkade på donken och sen mötte vi izza och drog till naturhistoriska för att gå runt på en utställning om människokroppen och svara på frågor.. :P..tog längre tid än väntat så museet stängde nästan när vi var klara :P.. sen drog vi till sandra och köpte asgod pizza och käkade hos henne och satt och snacka :)

idag hade jag tänkt sova ut men sen visade det sig att jag missuppfattat allt.. trodde mina möten var på fredag men nej, det var idag så jag fick gå upp tidigt och dra till arbetsförmedlingen.. sen drog jag till konsum för att fråga om praktik,men chefen hade möte..så jag drog hem och lagade mat och sen drog jag till ungdomsmottagningen..snacka om p-piller men måste träffa läkare för det så bokade ny tid.. sen drog jag till konsum igen och JAG FICK PRAKTIKPLATS! :D..helt sjukt bra! så jag börjar den 1:a Mars :).. sen drog jag hem och pluggade sjukt mycket, skrev klart hela rapporten om besöket på museet och den ska egentligen in på måndag så jag är klar i god tid! :)..sen har jag lagat asgod mat på kvällen..fullt upp hela dagen asså och jag känner mig som superwoman ;)

i helgen (på lördag) blir det fest hos sandra och då får jag äääntligen träffa HAN igen.. iiih blev så sjukt glad och fick ryck typ när jag fick veta att han skulle komma....

he likes me too...(A)

PUSS! :)

Kommentarer
Postat av: John

Nice blogg! :) jag la till dig på bloglovin nu, du får gärna göra det med mig också om du vill :)

2010-03-01 @ 19:09:18
URL: http://johnnyponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0