Social dag!

Idag har jag träffat så många känns det som! kl 13.00 träffade jag Sandra och  vi gick och käka på thai-buffé <3..och så drog jag till Akademibokhandeln för jag hade presentkort där så jag köpte en bok till barnen som jag ska vara Au pair till, Petsson och Findus fast på engelska ^^ och även en bok till mig :) sen drog vi till HM och jag köpte lite underkläder, ett grått baslinne och en vit snygg tshirt! :).. sen tog vi en promenad till odenplan där jag skulle träffa Mikaela :)..så hon kom dit dåra och vi bara gick omkring i stan lite, mötte upp en arbetskompis till henne och satte oss på donken :).. sen skulle dom åka iväg och jobba och jag fick reda på att Jenny var på Waynes i t-centralen så jag drog dit och satte mig ett tag :)..sen skulle hon träffa jocke så jag tog tunnelbanan och det visade sig att Jossi var på samma så jag hittade henne och vi fick skyyynda jättemycket hem för hon skulle hämta bilen, hämta upp hanna som skulle köpa glasögon och affären stängde typ om 25 minuter så vi var asstressade.. men vi han med nöd och näppe ;).. sen gick vi omkring i affärer och Hanna köpte en jättefin cardigan på Gina Tricot till mig som avskedspresent, sötnos!..<3 taaack!.. sen satte vi oss på donken igen haha.. sen åkte vi hem och kolla på idol och ett ståupp-program, sen var jossi och jenny tvugna att lägga sig men jag och hanna stanna uppe ett tag och kolla på Ghost hunters och sen var det asläskigt att gå hem haha..

nu ska jag nog snart sova! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0