Mysig lördag.

Fast jag inte gjort nåt speciellt idag så har lördagen än så länge ändå varit väldigt mysig! :) Det känns som på den gamla goda tiden (haha, vad gammal man känner sig när man säger så) när allt bara var frid och fröjd, man gick i skolan och sen på helgen bara slappade man. Och fast jag inte gör något om dagarna, arbetslös som jag är så KÄNNS det ändå att det är Lördag liksom..

sen har jag kännt  mig liite vuxen idag iaf.. har kört bil, (fast än så länge så övningskör jag ju bara, men ändå), till Coop Forum i västberga... där känns det ännu mera vuxet att  gå och hadla med en stoor kundvagn, med en såndär rolig sak som man scannar in varorna själv med (dubbelmoral? DET lät inte vuxet haha ;)).. sen har jag även strukit en skjorta, och tro det eller ej så är det riktigt rogivande!.. En av brorsans skjortor var skrynklig och jag måste ju ändå bli bra på att stryka iom att jag ska vara Au Pair så det var ju bara bra att jag gjorde det. Och jaa, rogivande faktiskt! haha

ikväll ska vi ha gäster :) nu ska jag bara ta det riktigt lugnt med te och fika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0