Länge sen jag bloggade.

Shit, känns som att det var SJUUUKT lång tid sen jag skrev sist men egentligen var det bara förra söndagen haha.. fattar inte hur jag kunde ha hela 13 besökare i förrgår? (nej, det är fortfarande absolut inte lika mycket som storbloggarna men hallå..inte skrivit på en vecka och 13 besökare?)..ajaa.. jag kommer inte riktigt ihåg vad jag gjort..typ fikat med jenny och janni, gått på bio med Sandra och kollade på Inglorious basterds, asbra! :D.. i fredags var jag på ungdomskväll, det var trevligt :)..i lördags var jag ute på huset med sandra, daniella och simon :)..fast daniella och simon stannade inte så länge.. aja blev en rätt lugn kväll, jag hade så ont i magen så jag drack inte mycket..

sen sov jag hos sandra och på söndagen åkte jag till jenny och jossi och spelade lite tv-spel, sen skulle dom och kolla på tv-inspelningen av så ska det låta, så jag gick hem..på kvällen när dom kom hem drog jag dit igen och vi bakade för det var vi som skulle ansvara för fikat till kören..igår, måndag, putsade jag alla fönster, för måste ju få lite pengar ;P.. sen kom janni och på kvällen kör..

idag har jag bara varit med janni, och ikväll börjar Idol! :D:D

förresten, nu är det helt bestämt, jag åker till Irland 29:e September :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0