Dagarna som gått.

har inte orkat skriva, och kommer nog inte orka skriva mycket nu heller

I lördags hade vi avskedsmiddag för mig på tre vänner, asgod mat! <3 det var jag, janni, jossi, jenny, hanna, ullis, sandra, daniella och simon :).. dom har så SJUKT goda drinkar där! Efteråt så drog vi ut till nån krog i medborgarplatsen och det började bra men spårade ut totalt, jag drack waaay to much och fick ligga ner på tunnelbanan hela vägen hem, spyandes...fancy!.. inte >_< aja jag kom ju hem iaf tack vare mina underbara vänner <3 söndagen spenderades hemma, bakis.. det förtjänade jag!

Igår var jag hemma till typ 3 då jag åkte och mötte Jenny och Janni och så åkte vi till Skärholmen och gick runt där i flera timmar :)

idag har jag suttit hemma också och sen gick jag på promenad och mötte janni :) vi handlade lite mat, käka mackor med kyckling och aioli, sjukt gott :D...sen har vi bara slappat..

nu är det inte långt kvar tills jag åker!

imorrn ska jag först träffa Sandra, sen Mikaela och Miran :)..på kvällen  ska jag över till Jossi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0