Börjar bli bättre.

Idag har jag mått ganska mycket bättre :) sjukdomen är nog snart över :) Iaf efter Janina hade slutat så kom hon till mig, och vi började städa direkt för pappa ville det :P..kändes jobbigt först men lätt värt det haha, Janina hjälpte mig ju att städa mitt rum som varit så stökigt så länge, tack gumman! <3 sen bara slappade vi framför datorn, sen gick vi och köpte mat och sen kom Jenny och vi bara flummade och tog massa roliga kort haha :D..sen såg vi idol och sen kom hubbe och hämtade janni..sen satt jag och jenny kvar och kollade på kändisdjungel hahah vadå KÄNDISAR?! typ C-kändisar om det ens finns haha man hade ju typ inte ens hört talas om nån av dom:P nu stack precis jenny och jag ska väll sitta och mysa nu med chips, vitamin well och film..vet bara inte vilken jag ska se.. aja hejdååå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0