Blåsning!

För ett tag sen fick jag och en random msn kontakt reda på att vi känner samma person..de gick i samma klass i gymnasiet och vi är barndomskompisar för att våra pappor arbetade tillsammans..

Fredrik har ingen aning om att jag och Patrik känner varandra så vi skulle driva lite med honom


Patrick säger:
tjo
Fredrik säger:
tja man!
Patrick säger:
görs?
Fredrik säger:
spelar lite wow o chillar med polare
Fredrik säger:
du då?
Patrick säger:
Jag ska iväg snart
Fredrik säger:
aha till?
Patrick säger:
hamna i bråk i helgen, ska dra me nåra polare o däcka en kaxig jävel
Fredrik säger:
aj som fan
Patrick säger:
mm, fick reda på vart hon heter o vart hon bor
Fredrik säger:
En tjej?!
Patrick säger:
ta emo
Patrick säger:
t*
Patrick säger:
Claire heter hon, hon ska dö!

Överföringen av PIC5B9F.tmp.jpg är färdig.
(skickar bild på mig)
Fredrik säger:
Uhm...vet du vem de är?=
Fredrik säger:
i happen to know who that is
Patrick säger:
Not for long
Fredrik säger:
hon e min farsas arbetskamrats dotter
Fredrik säger:
familjevän sen många år tillbaka
Patrick säger:
aa, men bilen väntar ute.. vi ska sticka o slå skiten ur cp barnet nu
Fredrik säger:
vad fan har hon gjort?


sen avslöjade vi oss X)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0