Sjukt slapp dag.

Vaknade 8 och gick upp och duschade, sköönt :) gick ner, drack en kopp te och som vanligt så tömde jag och fyllde diskmaskinen.. vid 9 åkte vi iväg till köpcentret för att fixa Meteor (Irlands mobilabonnemang typ) till min mobil, och handla mat.. jag förstår varför familjen behöver en au pair i sånna sammanhang! Tre ungar att gå runt med, en i kundvagnen, en som går själv, och en i barnvagnen.. jag fick gå med barnvagnen :).. sen hämtade vi Carolines bror från flygplatsen och sen  åkte vi hem...lekte ute i trädgården med barnen en stund men det blev inte så länge..sen resten av dagen var det mest slappande.. jag sopade golvet också men annars så..barnen lekte mest för sig själva idag. ibland bara ville dom att jag skulle leka.. läste mest och kolla på tv och så :)..sen käka jag middag och sen åkte vi iväg så att jag kunde ladda upp pengar på mobilen..sen var det läggdags för barnen och sen har jag bara suttit och kollat på TV med Caroline och Eugene :)..

tänkte typ kolla på High school musical nu, hahah tööönt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0