sjuk :(

Kort sammanfattning av dagarna :)

i... fredags..eh vad gjorde jag då? jobbade (praktiserade) på konsum, sen kom sandra och Izza till mig, vi kollade på film och gick ut och rökte vattenpipa :)..

i lördags var det ungdomskväll i kyrkan och sen stack jag hem till jossi och jenny och kolla på Robinson :)

i söndags tog jag en promenad till Janni och var med henne ett tag, vi luffade runt i skärholmen haha, sen åkte jag hem..

I måndags jobbade jag också, sen skulle jag åka och kolla på Izzas teater :)..det var premiär och den var asbra!

Igår satt jag i kassan hela dagen på konsum, finns en söt kille som också praktiserar där ;)..sen tog jag en promenad med Ullis och sen träffa jag Janni och Jenny och vi åkte in till stan och kolla på Standup komedi :D.. på klubb Ego.. det var askul!..drack några öl och kolla på massa komiker :)..Magnsu Betner var där men han var inte den bästa.. sen käka vi på donken.. däckade direkt när jag kom hem vid 11..

Idag har jag också bara suttit i kassan.. dessvärre är jag sjuk, trodde rösten skulle dö flera gånger när jag prata med kunderna..det var en asläskig kund!..han skulle handla och typ börja snacka massa typ "jag gick förbi en cirkus, och barnen kastade sten på dromenarerna..det får dom inte göra, bara för dom inte har nåt annat att göra..dom stenade dromedarerna... Stalins son är död, STALINS SON ÄR DÖD!!!" han lät heelt psykad :S

nu segar jag bara hemma, astrött är jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0