piercad :D

Hejhej! :) igår började jag med kassa på konsum, det var kul :)..efter praktiken drog jag till Jossi där även janni var så var vi där ett tag och kollade på sex and the city :)..sen drog jag hem..

idag satt jag ganska mycket i kassan :D..börjar bli ganska snabb nu ;)... fast det svåra är ju att komma ihåg PLU-numrena, alltså numret man knappar in för grönsaker och sånt som inte har streckkod.. men jag har lärt mig några utantill iaf ;) jag fasar när någon köper bröd för jag vet ALDRIG vilken kod det är då XD

Jenny kom och hälsade på mig när jag slutade så drog jag till East street och piercade mig i läppen :D..gjorde inte så värst ont.. blev nöjd iaf :D..sen mötte jag Jossi och hanna och jossi köpte en klänning till studenten, ASFIN!.. jag får panik, jag måste hitta en!..sen fikade vi lite :).. sen drog jag hem och ullis kom och hämtade några avsnitt av greys, sen tog vi en promenad :)..juste det gjorde vi igår också..måste ju kombinera dieten med motion ;)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0