Aj aj

Vad har hänt sen sist jag skrev då? :) I söndags var jag med Janina, sen åkte vi hem till jossi och jenny, spelade kort och sen tog jag en 3 timmar lång promenad med sandra :)

Shabbe typ hatar mig eller nåt..han är konstig, aja!

Igår var min första dag på praktiken :D..konsum, varuplock hela dagen.. idag var det också bara varuplock.. ni ska veta hur ont jag har! Mina armar är döda..träningsverk.. jag kommer bli vältränad av dethär jobbet ;)..nästa vecka får jag börja med kassa :D

Sen ska jag börja med en diet också, börjar imorrn, idag vägde jag mig och mätte mage, höft, lår och sånt..siffrorna var INTE vackra!... så nu ska jag endast äta (eller dricka) sånnadär pulver-milkshake..i en månad, slutar när jag tar studenten och får se om jag fortsätter sen.. hoppas på att gå ner minst 10 kg iaf :)..

kommer bli jobbigt men om man vill gå ner i vikt så får man ju kämpa..inget godis till mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0